Wednesday 18 August 2010

Моје гњездашце/My nest

Након мог првог одушевљења, услиједило је и друго! Била сам затечена несебичношћу с којом quiller-и дијеле своје умјеће са другима. На нету можете наћи много добрих инструкција о основама због чега се релативно брзо улази у штос. Зато ћу се и ја, у том духу, трудити да пренесем нека своја искуства имајући у виду колико је нама тешко доћи до професионалног алата и материјала који се користе у quilling-у. Не мислим да ћу ја то боље урадити од њих, али желим да, ако могу, олакшам и уштедим времена свима који би жељели да се опробају. 
Quilling је захвална техника јер не захтијева велика материјална улагања, али зато будите спремни да уложите много труда и времена.
Када уђете у тај свијет схватите колико је богат, прије свега изузетним људима, а затим и њиховим радовима који су заиста права умјетничка дјела. Имам ту срећу да сам неке од њих и упознала.
Папирни филигран или quilling се сматра умјетничком формом тако да је одавно разјашњена дилема да ли је само занат или умјетност. Како год, ја знам да мени представља изузетно задовољство да се "играм и радим с папиром" и засигурно знам да сам себи пронашла ушушно гњездашце гдје за све има мјеста.



After my first excitement with world of quilling there was another one waiting for me! I was more than happy to see the unselfish desire of quillers to share their knowledge with others. You can find a lot of great basic instructions which lead you to the point, guiding you through this exciting art.In the spirit of quilling, having in mind the fact of how many difficulties we face in order to get the professional tools and materials, I'll try to bring out my own experiences and help other aspiring quillers as much as my capabilities allow me to. If I make it easier for just a little bit or if I add a piece of useful advice to what is already available on quillers web sites - I will be really happy that I contributed a little bit to the quilling community...
Quilling is a grateful technique because it doesn't require significant financial investment but be well prepared to invest a lot of an time and effort.
When you get into this world, you realize how rich it is, first with extraordinary people and than with their works, a real masterpieces. I'm lucky to know some of them.
Paper filigree or quilling is definitely an art form so there is no more room for dilemma if it's a craft or an art. However, I know that it gives me a huge pleasure to "play and work with paper" and for sure know that I've found myself a comfortable nest with enough space for everyone.

2 comments:

Стефан Јањић said...

Погледао сам цео блог и заиста је лепо то што радите ;) Иако је дизајн тамно плаве боје, блог ми ипак делује некако топло. Само наставите!

Unknown said...

Хвала, Стефане, на топлим ријечима;) И ја сам гостовала на Вашем блогу; пратићу новости:-)))